Pelajar Sekolah Rendah Islam Al-Rahman 2013.

ImageImageImageImageImageImageImage

22 responses to “Pelajar Sekolah Rendah Islam Al-Rahman 2013.

  1. assalam ustaz, bila pendaftaran kemasukan darjah 1 tahun 2014?

  2. assalam ustaz..bagaimana saya nk tahu details berkenaan sekolah ini…maksudnya seperti yuran dan lain2…

  3. Assalamualaikum ustaz,bagaimana pula dengan kemasukkan 2015? bila pendaftaran akan dibuka?
    Terima kasih.

  4. Assalamualaikum, Ustazah, bolehkah saya ingin memohon untuk berkhidmat sebagai guru di Sekolah Rendah Islam Arrahman untuk sessi 2014? Saya lepasan Ijazah Sarjana Muda Bahasa Arab dan Komunikasi dari USIM. Saya ada ke sekolah tetapi pejabat tutup. Dimana boleh saya hantar resume saya? Mohon penjelasan dan terima kasih.

    • boleh datang ke sekolah buka hari isnin-sabtu (9.00-2.00 ptg)
      @ hantarkan resume ke alamat : sekolah menengah agama tinggi al-rahman, no 7a jln suakasih 1/3 bdr tun hussein onn, 43200 cheras, sel.
      boleh terus telefon ust shafie(pengetua) 019-2545649. tk.

  5. Muhammad Sabri B. Ahmad Nazri

    Assalamualaikum. Adakah pendaftaran masih dibuka utk pelajar tktn 1 2014 pada harini? Sekiranya masih dibuka sy nak tahu tentang yurannya. Terima kasih
    Wassslam.

  6. Nur Shafiqa

    Assalamualaikum. Apa kelayakan untuk pelajar yg ingin msuk ke ting 1 di smat ar rahman ni.

    • Wslm.
      Kelayakan kmasukan peljr tingkatan1
      *sekurang2nya 2a UPSR
      *sekurang2nya jaid dalam PSRA
      *ada asas tulisan, bhsa arab & membaca al-quran.
      Tuan/Puan boleh terus ke pejabat sek utk mklumat lnjut.
      Terima kasih.

  7. mazraidah hashim

    Assalam….. saya berhajat untuk menghantar anak tahun 4 dan 5 ke sekolah rendah islam al rahman…. bagaimanakah caranya….. dan adakah pengangkutan dari hulu langat ke sekolah….
    Terima kasih….

    • Wslm. Tk krn Tuan/Puan memilih sri alrahman utk persekolah anak.
      Tuan puan boleh dtg ke sek utk pendaftran pelajar. Perkhidmatan bas jg disediakan. Tk.

  8. Assalamualaikum.saya nak tanya.
    1. pendaftaran tahun 1 2015 masih dibuka?
    2. Jika saya nak daftar anak utk tahun 4 2015 masih ada kekosongan?

    • Wslm.Tuan puan pndaftaran dibuka spnjg disember ini. Masih ada kekosongan.sila dtg ke pejabat utk sebarang pertanyaan@pndaftaran pelajar. Tk

  9. Asslamualaikum saya nak tanya dekat sini ada tak senarai membeli buku untuk darjah 5 kertas senarai buku untuk darjah 5dah hilang !!!

  10. Salam,

    Saya berminat untuk menghantar anak sekolah di sana. Masalah saya adalah pengangkutan. Saya tinggal di batu 11 hulu langat, adakah perkhidmatan van sek sampai ke tempat saya?

  11. Salam ya ustaz admin.. nak tanya pelajar baru tuk 2016 dibuka lagi tak pendaftarannya?
    Darjah 2 dan 4..
    Tq.

Leave a Reply

